Press Release April 8 2019

On April 7th 2019, The Sunday mail featured an article on page 4 titled ‘Pool firm fined for false costs’.

We wish to issue a statement to clarify the confusion caused by the firm mentioned in the article having a similar trading name to our company name. This firm in question is not associated with our company in anyway.

Understandably some of our clients may have read the article and assumed this was our firm. We have written an official statement of clarification which can be viewed below. If you have any questions in relation to this matter please direct them to